العودة   منتديات مزيكا تو داى > منتديات الأغاني > كلمات الأغاني

كلمات الأغاني Lyrics of Arabic or non-Arabic songs... كلمات الأغانى العربية والأجنبيه

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 30-07-2014, 08:02 PM   #1
سامح ميوزيك
الأعضاء

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى سامح ميوزيك
Lightbulb كلمات البوم كريم محسن عن تجربة

كلمات البوم كريم محسن تجربة

اخيرا

اخيرا اخيرا مش مصدق عيني ان انت بين ايدي ورجعنا خلاص الفرحه اللى انا بقيت فيها خليني اخبيها من عين الناس روح قلبي انت حته من قلبي حتى وانت مش جنبي انا روحي معاك اسمك وحده بيحلي دنيايا يا اللي صورتك جوايا من قبل لقاك فى الغيبه الحاجه بتبان قيمتها دي حقيقه حستها وانا مش لاقيك واديني جاي اوعدك عمري ما اسيبك طول عمري واخاف عليك روح قلبى انت حتة من قلبى حتى وانت مش جنبى انا روحى معاك اسمك وحدة بيحلى دنيايا يا اللى صورتك جوايا من قبل لقاك

قلبي حديد

قلبى حديد سهرانه دي عينيا قاعده كتير اوي قاعده وصحيالك وبقالي كتير علي الحال ده انا كده خلي بالك لا يا حبيبي كده يعني كتير بحسبهالك عدد الايام اللي سهرتها بكتبهالك سبت اللى ورايا وفضيت نفسي انا علشانك اهدي يا سيدي ايوة ده تحذير قلبى حديد بالذات في المواضيع دي شديد ايوة اعتبر ان ده تهديد مني وبصراحه قلبى حديد سهرانة دى عينيا قاعدة كتير اوى قاعدة وصحيالك وبقالى كتير على الحال دة انا كدة خلى بالك لا يا حبيبى كدة يعنى كتير استهتارك بيا هيصدمك احسن خليها باختيارك اعملى حساب حطني اوي كده في اهتمامك خد دي نصيحه من اخ كبير ده انا علشانك علشان ما تقولش محدش قالي بقولهالك انا مبهزرش دي حلقه تحطها في ودانك خد بودانى من غير تفكير قلبى حديد بالذات في المواضيع دي شديد ايوه اعتبر ان ده تهديد مني وبصراحه قلبى حديد

عن تجربة

لو عايز تملك قلبها ماتجيش يا قلبي تقولها انو مافيش زيها في الدنيا حسسها دايما انها واحده عاديه في منها وسهل بعدك عنها وفي ثانيه متقولش لو وحشاك خليها مش فاهماك هتفضل كده عشقاك وهتبقي ملك ايديك لو جيت في مره طاوعتها وعملت اللي في نفسها هتشوف غرورها وعندها بيزيد انا مش دماغي معقده مبقولش اي كلام كده وكلامي ده عن تجربة واكيد ماتقولش لو واحشاك خليها مش فاهماك هتفضل كدة عشقاك وهتبقى ملك ايديك

انا مرتاح

حبيبي وانت مش جنبي بحس انا بيك علشان قلبك مكان قلبي وروحي انا فيك انا وانت مايتقالش علينا روحين انا وانت روح واحده شايلها اتنين في بعدك ببقي محتاجلك ناقصني حاجات غيابك عني لو ثانيه يعدي ساعات مفيش غيرك مكملني وغيرك مين من كلمه يفهمني بنظره عين انا مرتاح وانا وياك نص التاني لقيته معاك عشت حياتي انا بحلم بيك وبتمناك يا اجمل حاجه حصلتلي بقالي سنين وانا جنبك لقيت نفسي وعرفت انا مين واحساسي وانا في حضنك ده مش بنساه مرتاحش غير لما بكون جواه في ناس بتحب ناس تانيه وفايتها كتير اكيد لو حد شاف حبك في يوم هيغير ده انا لقيتك وعايزك جنبي ماتسبنيش خليني طول عمري في حضنك اعيش انا مرتاح وانا وياه نصي التاني لقيته معاك عشت حياتي انا بحلم بيك وبتمناك انا مرتاح وانا وياة نصى التاني لقيتة معاك عشت حياتى بحلم بيك وبتمناك

بحلم بيك

بحلم بيك بحلم بيك انا من سنين وسنين وفضلنا متفقين هتبقي لي واللي انا فيه كان وعد بينا زمان ولقيته احلى من اللي جيه في بالى حبنا بان للنور حبيبي خلاص احضني وانسي الناس دي اللحظه دي بعمري ايه احلي غير اني جنبي الاقيك وافتح عنيا عليك وارتاح بقيت عمرى احنا اتنين مش زي اي اتنين مين اللي قال زي الي بينا اتقال متفاهمين وكان بينا سنين خلتنى احس ايه معنى راحه البال

بنادي عليك

بنادى عليك بنادي عليك وبقول ان انا هفضل معاك علي طول ليه سايبني كده تعبان في هواك ريحني من اللي انا فيه ده انا قلبي مشغول اوي بيك طب ده انا قلبي مشغول اوي بيك ولا بتغيب عن بالى عينيك مش لاقي كلام يوصفلك يا حبيبي ايه اللي بحس بيه مش معني اني هموت عليك اسهر ليالي افكر فيك انا فيك واتعب يا سيدي علشان ارضيك وانت ولا داري ده الموضوع كده صعب عليا عليا بالهداوه شويه شويه مش هتبقي في يوم غير ليا طول ما انت علي بالي انا بنادى عليك وبقول بنادى عليك وبقول انا هفضل معاك علي طول ان انا هفضل معاك علي طول وانا ليه قاعدلك انت وبستناك عمال بدور هنا وهناك مش لاقي حد يجيبلي قلبي اللي انت خدته معاك وانا ليه قاعدلك انت وبستناك ده انا كل يوم تحت الشباك افهم وبطل عند بقي ده انا قلبي خلاص وياك مش معني اني هموت عليك اسهر ليالى افكر فيك واتعب يا سيدى علشان ارضيك وانت ولا دارى ده الموضوع صعب عليا بالهداوة شوية شوية مش هتبقي فى يوم غير ليا طول ما انت على بالى

حلوه الحياة معاه

حلوة الحياة معاة حلوة الحياة معاة ضحكت حياتي ازاي كده وياه بالشكل ده ودي احلي حاجه في دنيتى حصلتلي وجتلي انا انا شفت كتير مافيش كده عايش حياتي ليه صعب اقول ايه هيا اكتر حاجه هي حلوة فيه والله كل الدنيا ديا مش كتير عليه معقول معايا كل ده يا اول ما قلبي لقاه نسي ناس كتير عرفاه خلاني قولت الله الله الله اهو ده اللي بتمناه وبلاقي نفسي معاه وارتاحت وانا وياه دول ييجو جنبو ايه مجنون مين الي يفكر يوم يساوي نفسه بيه وماليش مكان اروحله الا حضنه او عينيه قدامو ليه بنسي الكلام مين زيه مين مافيش معقول في حد بالجمال ده صعب متلاقيش انا مش هبطل حب فيه طول ما انا وياه بعيش بياخدني بالايام ياه اول ما قلبي لقاه نسي ناس كتير عارفاه خلاني قولت الله الله الله الله اهو ده اللي بتمناه وبلاقي نفسي معاه وارتاحت وانا وياه

لون عينيك

لون عينيك لون عينيك حبيبي مش ناسيها مش زمان وعيني دايبه فيها فيك حاجات حبيبي دوخونى مش بنام ليالي سهرونى لون عينيك حبيبى مش ناسيها من زمان وعيني دايبة فيها وانا اعمل ايه وياك يا حبيبي ازاي انساك ماتقول في ايه عينيك بتداريه ضحكتك حقيقي شفت فيها حاجه طول سنيني نفسي فيها فيك حاجات حبيبي دوخوني مش بنام ليالي سهرونى

مكملناش

ماحبتهاش تشوفنى ضعيف قصاد عينهامشيت عادى النهايات دة عرفنها هقول كلمة وتوقل كلمة وتتمنالى واتمنالها احلى حياة يومين وانساها وانسى وهم انا بداتة و يمكن خير ولية الجاى يضيع وقتة نموت حاجة تعيش حاجة ولية نقبل بشىء مشاعرنا مش حساة ماكملناش كفيش احساس جة بالعافية عشان يتعاش وجربنا نحب فى بعض معرفناش ومكسبناش ومخسرناش لية نربط روحنا بجكاية احنا كارهنها مشاكل ياما مش بقصد حاجة بعينها لية تستحمل وانا استحمل ونتعب حبة ونكمل علينا باية بعدنا ماكتش فى عندى اختيار تانى ماحدش فينا ماستحمل التانى ساعات لبعد بيريح ويخلى الامور توضح هزعل ليةماكملناش كفيش احساس جة بالعافية عشان يتعاش وجربنا نحب فى بعض معرفناش ومكسبناش ومخسرناش

مالي عيني

مالى عينى الليله ديا انا مستنيها بقالي زمان زي ما كان في خيالي حبيبي واحلى كمان اول مره قابلتك ايه اللي حصلي معاك سهران طول الليل من وقتها بستناك قمر ماشاء الله مالى عينى اوي مش عارف انساه حلم حياتي بجد ده يبقي نصيبي معاه كل دقيقه انا قلبي بيحسب نفسه عليك واللي ماشافش حلاوة الدنيا مشافش عينيك هفضل اقولها واعيدها بحبك عارف ليه ده الاحساس اللي انا بتمناه معاك بلاقيه قمر ماشاء الله مالى عينى اوى مش عارف انساة حلم حياتى بجد دة يبقى نصيبى معاة

واد متعلم

واد متعلم انا مش هتكلم عن نفسي ولا اكبر فيا انا جايلك بس علشان امسي علي عيونك ديا ما انا واد متعلم ومعلم لا لبست مشجر ومقلم لو عايز تعرف جتلك ليه ما انا زي الكسبان فى الكراتيه بعد ما بيكسب بيسلم ولا عمري جيت علي القله ولا عمري اتكيت علي العله انا بس بوريلك كرنيه مكتوب فيه المهنه سعادت البيه والسحنه رجولتي بتتكلم انا عايزك بس تعرفني ايه رايك فيا وتخلي الكل يسقفلي وبروح رياضيه ما انا واد متعلم ومعلم لا لبست مشجر ومقلم لو عايز تعرف جيتلك لية ما انا زي الكسبان فى الكراتية بعد مابيكسب بيسلم ولا عمري في يوم جيت علي القله ولا عمري اتكيت علي العله انا بس بوريلك كرنية مكتوب فيه المهنة سعادة البية والسحنة رجولتي بتتكلم

ياطول بالك

يا طول بالك بقالنا كتير انا وقلبي بنحلم بيك طلع روحنا ولا ارتاحنا عشان نرضيك يا طول بالك يا طول لياليك ده كل حياتي واقفه عليك تعبت معاك ده من فتره طويله وحالي مش مظبوط واخاف لفي يوم تضيع مني ساعتها هموت طب اعمل ايه بقي المفروض نصيبي قلبي بيك مربوط ومش بنساك ده حلم حياتي يا حبيبي اكون انا ليك مصدقت ان انا يا سيدي اتلاينت عليك نضيع وقت في بعادنا هنكسب ايه ونوحش بعضنا زياده ونتعب ليه ده لو كان بينا ايه بعديه وقلبي زعلنا كله نسيه وبيموت فيك مافيش اتنين في بينهم عشره ومزعلوش لكن نبعد وننسي ده اللي ما اقبلهوش ده موضوع منتهي ومفيهوش كلام في البعد ماتقولهوش ماليش بعديك

روح شوف حياتك

روح شوف حياتك خليك عندك وماتخليش الجرح تاني يعيش مصدقت اني انساك وامانه زي ما نسيتك انسانى متجيش ده رجوع بينا مافيش علشان ماينفعنيش تاني اعيش وياك بعد اما قلبي هان عليك في ثوانى استني ايه يعني من اللي في لحظه بعني يرجعلي تاني وتاني ابقي لوحدي روح شوف حياتك وانا اشوف حياتى ايامي بعدك كانو زي ما كانو عادي همك في ايه حالك ماكنت في بعدي راضي مبجيش عليك ما انت الي بادي لو جيت هتلاقي في تغيير علمتني انت كتير خليتني حاجه تانيه انسى انى اسامح وابقي ليك من تاني منساش انك حقيقي كتير حسستني انك غير كل اللى في الدنيا فجاه اكتشفت ان المظاهر خدعانى

مش همسك فيك

مش همسك فيك مش همسك فيك يا حبيبي خلاص شوف راحتك فين انا مش هتمسك بالي بيزعل كل يومين انا عمري ما اغير مبدا قلبي بيمشي عليه وفر بقي اى كلام هتقوله ماينفعناش ما في ناس كده مهما تامن ليها ما نضمنهاش ريح وارتاح ده مافيش موضوع نتكلم فيه ايه يعني مجتش عليك انا قلبى خلاص اتعود قربك مابقاش بيعيش ولا بعدك بيموت وانا متعودتش احلم حلم واموت بعديه صدقني بجد عملت ثواب وجميل فيا وعرفت خلاص مين جنبي ومين بقي حمل عليا ووافقتك علشان قلبي اختار الاحسن لي كل اللى حصلى معاك خبرات في حياتي بخدها هتعلم منها علشان يتشاف الصح ساعتها واكيد مش هفضل افهم قلبي واعلم فيه وفر بقى اي كلام هتقوله ما ينفعناش ما في ناس كده مهما تامن ليها ما نضمنهاش ريح وارتاح ده مافيش موضوع نتكلم فيه ايه يعني مجتش عليك انا قلبى خلاص اتعود قربك مبقاش بيعيش ولا بعدك بيموت وانا متعودتش احلم حلم واموت بعديه
للمزيد من مواضيعي

الموضوع الأصلي : كلمات البوم كريم محسن عن تجربة     -||-     المصدر : منتديات مزيكا توداي     -||-     الكاتب : سامح ميوزيك

;glhj hgf,l ;vdl lpsk uk j[vfm hgf,l j[vfm ;glhj