العودة   منتديات مزيكا تو داى > منتديات التعارف و الحب و الرومانسية > الحب و الرومانسية

الحب و الرومانسية منتدى الحب والرومانسيه love and romantic forum

موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-09-2006, 08:28 PM   #1
hoshos_5050
الأعضاء

هاااااااااااااااااااى يا جماعه
انا لسه جديد هنااااااااااا اذا كان الموضوع قديم عادى ردوا برضه

امتى تعرف ان اللى قدامك بيحبك سؤال بيجى كتير على بالنا
لما نحس ان احنا بنحب حد ونقعد نفكر ونتعب نفسنا هو يا ترى بيفكر فيه برضه وبيحبنى ولا انا بتعب نفسى وباخنقه على الفاضى ممكن يكون الاحساس متبادل وده جمييييييييييييييييييل طبعا
بسسسسسسسسسسسسسسس امتى اعرف وايه العلامات اللى توضح ده ؟
وايه اللى يبين ان ده حب او اعجاب من طرف واحد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
السؤال والرد فى ايديكوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انا عن نفسى كنت فى الموقف ده كتييييييييييييير مش اوى
بس ياريت اشوف الاجابات الحلوه منكم اللى اكيد هتنفعنا كلنا
وردى انا هاقوله الحلقه الجايه
اوعى تغييييييييييير الصفحه

سسسسسسسسسسسسمسسسسسسسسسسم
للمزيد من مواضيعي

الموضوع الأصلي : ازاى تعرف ان اللى قدامك ان كان بيحبك ولا لا     -||-     المصدر : منتديات مزيكا توداي     -||-     الكاتب : hoshos_5050

hggn h.hn fdpf; juvt ,gh r]hl; ;hk

hoshos_5050 غير متواجد حالياً  

قديم 02-09-2006, 05:23 PM   #2
Elissa
الأعضاء

Wink

هاي يا سمسم ازيك انا اميرة (اليسا) انا متهيقلي تعرف ان الي قدامك بيحبك من تصرفاتة و طريقة كلامة خوفة ليك غيرتة كدة يعني يا ريت اسمع ردك

Elissa غير متواجد حالياً  

قديم 04-09-2006, 05:13 AM   #3
مايا
الأعضاء

بصو ياجماعة انا هقولكو المفيد اولا من الولد هو بيكون خايف عليكو اكتر من نفسة وساعات بيبقى خايف عليكى حتى من نفسة لان كل واحد ولية رغبات والى بيحب بجدبيكون حبة نضيف وطاهر بعيدعن اى نزوات وانتو طبعا عارفين الى بيحصل الايام دى وممكن الشاب يقول للبنت انتى لوبتحبينى كنتى عملتى كزا وكزا وكزا وطبعا انتو فاهمين وبيغير عليها وثانيا البنت بتكون عايزة تخلية كامل من مجميعة تاخد بالها من لبسة وشكلة وحتى تعبيرات وشة ادام الناس كدة وحش وكدة حلو بمعنى اصح بتعشق تفاصيلة وبتكون مرايتة وممكن تقف قصاد كل الدنيا علشان حبيبها مدام هويستاهل التقدير والاحترام والحب ياريت مكنش طولت عليكو باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى :Perfect:

مايا غير متواجد حالياً  

قديم 05-09-2006, 04:27 PM   #4
roserana
الأعضاء

و الله مقدرش افيد فى الموضوع ده لانى نفسى اعرف ازاى اعرف اللى قدامى بيحبنى ولا لا
و على فكره مش بيبان من التصرفات بالعكس انا اعرف واحده صاحبتى بتموت فى واحد و كل لما تشوفه تمشى و تسيبه علشان بتخاف يعرف انها بتحبه يعنى لو انا شفت واحد كل لما يشوفنى يمشى حقول مش بيحبنى مش حيجى فى بالى ان ده حب خالص
يا ريت حد يقولى بقى ازاى اعرف

roserana غير متواجد حالياً  

قديم 05-09-2006, 04:35 PM   #5
Not To Be
عضو مزيكاوي

الصورة الرمزية Not To Be

اولا الموضوع دى كويس اوى

ثانيا : تعرف ازاى الى قادمك ان كان بيحبك ولا لا فى مثل قديم بيقول عارف فلان قالك اة قالوا عشرته قالوة لا ردوا وقالوا تبق متعرفوش ., فالى انا اقصدة ان انتى او ان مش هاتقدر تتاكد او تتاكدى من الى ادامك دى الا لما تعشرة والانسان بيبان من تصرفاته ومن مواقفه

سلااااااااااااااام
love_ahmed

DEVIL OR ANGEL
Not To Be غير متواجد حالياً  

قديم 06-09-2006, 03:24 AM   #6
TOOT_KOKO2001
الأعضاء

الحب معنى جميل اعتقد ان اللى بيحب بيبقى خايف من رد فعل الشخص التانى بالتالى ميقدرش يعرف اوى

TOOT_KOKO2001 غير متواجد حالياً  

قديم 06-09-2006, 02:18 PM   #7
moneta
الأعضاء

انا متفقة مع رااى loveahmedلكن ممكن اننا نحس ولو بقدر من حب اللى امامنا بمعنى نحس انه يفرح لفرحنا ويحزن لحزننا ويحااول انه يعمل ويقدم من نفسه عشاان اكون ليه لان وقتها هى اللحظة الفعلية اللى هعرف فيها بيحبنى اد ايه وربنا يوفقك الجميع
ميررسى جدا hoshos_5050 ع موضوعك الجميل واتمناالك المزيد

<div align="center">[/center]
moneta غير متواجد حالياً  

قديم 07-09-2006, 01:37 AM   #8
Nonababy
عضو مزيكاوي

يا جماعه الحب دة مش اخذ فقط لكن اخذ وعطاء ولكن انا برضو مش عارفه اوى لانى عايشه فى نفس الموقف لكن انا بحس انه مش بيحب يزعلنى ولا بيحب يعمل حاجة تزعلنى وبيعمل حاجات من ورايه ومش بيحب يقولى علشان انا مزعلش بس برضو الله اعلم هو بيحبنى ولا لاء وانا برضو بالرغم انى بحبه بس برضو مش بحب اكلمه ولا اقابله علشان ميعرفش انى بحبه وبرضو قالى انى مش بحبه بالرغم انى بحبه يا جماعه والنبى حد يقولنا الراى الصح علشان الواحد يعرف راسه من رجليه ومنحبش حد على الوهم ويبقى من طرف واحد

قديم 07-09-2006, 07:34 PM   #9
hoshos_5050
الأعضاء

هاى يا جماعه وشكرا طبعا على كل الردود الجامده دى
وانا معلش اتاخرت فى ردى بس ده عنصر التشويق عندى

طبعا الموضوع ده بيهمنا كلنا حتى انا يعنى انا احب طبعا اعرف اللى انا بحبه بيبادلنى نفس الشعور او لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الموضوع يا جماعه مش سهل ومش صعب اكيد اولا البنات بيحسوا بالموضوع ده اكتر من الولاد وبيفهموه بسرعه عشان عندهم الحاسه السادسه ههههههههههه
بس بجد والله الموضوع ده بجد لانهم بيحسوا باللى قدامهم او بيفهموا هو عايز ايه معظمهم يعنى
لكن الولاد غلابه مش كلهم طبعااااااااااا الولد بيحب بس ممكن ميعرفشس يبين لكن بيبان عليه من طريقه كلامه عليها وتصرفاته معاها وكلامه معاها وطريقته فى الدفاع عنها لما تيجى سيرتها فى موضوع وهكذا ...........
البنات ممكن اكيد يكون يبيان عليهم بس احنا مش بنحس اوى بالموضوع ده لانه بيبقى غريب بالنسبه لينا
لكن الحب ده يا جماعه اذا كان حقيقى وبجد لازم نتمسك بيه ونحاول نحافظ عليه لانه فرصه واذا راحت مش بتيجى تانى
يعنى مثلا انا بحب واحده وهى بتحبنى بس مش مصارحين بعض بكده بس فى الاحساس ده لازم البنت تساعدنى انى افهم ده لان الولد بيبقى عنده الرهبه بتاعه الرفض او انه يتحرج لكن اذا حس ان البنت دى فاهماه او متقبله الامر اكيد العقده هاتتفك ويتكلم
لان البنت دايما منتظره ان الولد هو اللى يبدا ويتحرك ويتكلم لكن برضه لازم تحسسه بالامان من نحيتها انه يتكلم ويتصرف صح عشان الموضوع يبقى حلو
وطبعا معنى كلامى مش ان احنا نحب عمال على بطال لان فى صداقه وبرضه فيها اهتمام من كل لطرافها يعنى لازم نفهم ده حب بجد ولا لا
وبقول aymooooooooooon ان الموضوع ده بيمسنا كلنا وبيهم الكل مش حد معين
ويا رب راى يعجبكوا وتكونوا فهمتوه
وسلااااااااام خاص لكل اللى شاركوا معايه
سمسم

hoshos_5050 غير متواجد حالياً  

قديم 08-09-2006, 03:26 PM   #10
ahmed-sha3ban
الأعضاء

بجد يا جماعة الموضوع كبير كبير كبير
والردود اللى اتقالت كلها بجد حسيت بيها ولمست قلبى انا مش عارف اضيف اية جديد بس
انا مش عارف انا بحب انسانة ومش عارف ازا كانت بتحبنى ولا لا احيانا بحس ان هى بتحبنى واحيانا بشك فى حبها لية وانا خايف اروح اكلمها انا متبهدل بسبب الموضوع دة اوى ومش عارف اعمل اية بس انا مش عارف

الموضوع صعب

ahmed-sha3ban غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق