العودة   منتديات مزيكا تو داى > منتديات الأغاني > ( Singles ) قِسم الأغاني الفرديّة

( Singles ) قِسم الأغاني الفرديّة The Most Updated Arabic Songs -احدث الأغانى العربية الفردية والالبومات الكاملة

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

قديم 03-08-2008, 02:19 PM   #12
دمعة المجروحين
الأعضاء

إرسال رسالة عبر AIM إلى دمعة المجروحين إرسال رسالة عبر MSN إلى دمعة المجروحين إرسال رسالة عبر Yahoo إلى دمعة المجروحين

تسلم ايدك الاغنية فعلا جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااامد اوى

جاى اسير لعنيك و مسلم قلبى ها ينطق قبل عنيا و يقولك فى البعد احتار

لسة بمد الايد و بسلم فجاة لقيت ايدك فى ايديا زى التلج فى وسط النار

و البرد كمل رحلتة لحد العروق

[/color]<div align=\'center\'>[/center]كتير خانوك ياقلبى وانت اللى سامحتهم كتير جارحوك ياقلبى ولا مرة جرحتهم لسة هاتصدق تانى لسة هاتدى الامان ماتتعلم ياقلبى من اللى حصلك زمان كفاية خوف عليهم لسة الغدر فى عنيهم والمستخبى اهو بان والنية هي هي غريبة الدنيا دى مابتجيش ع الى خان كتير خانوك ياقلبى وانت اللى سامحتهم

كل اة قولتها فى جرحك ياقلبى مانسهاش وان نسيت هافكرك دانت جرحك مادواش دة اللى داق النار وجرب من الرماد بيخاف يقرب حتى لو هاتعيش لوحدك عيش وماتعيش اللى كان كفاية خوف عليهم لسة الغدر فى عنيهم والمستخبى اهو بان والنية هى هى غريبة الدنيا دي مابتجيش ع اللى خان كتير خانوك يا قلبى وانت اللى سامحتهم[color="#FF0000"]
دمعة المجروحين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 03-08-2008, 03:53 PM   #13
صاحب دموع الغرام
الأعضاء

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى صاحب دموع الغرام

مشكورين على الرد يا شباب مزيكا اليوم

[img]http://i27.*******.com/214up02.jpg[/img]</span></span>
صاحب دموع الغرام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 28-08-2008, 11:41 AM   #14
دمعة المجروحين
الأعضاء

إرسال رسالة عبر AIM إلى دمعة المجروحين إرسال رسالة عبر MSN إلى دمعة المجروحين إرسال رسالة عبر Yahoo إلى دمعة المجروحين

يا جماعة انا لحد دلوقتى بقول الاغنية جامدة و تسلم ايدك و الكلام الحلو دة

بس انا مش مصدقة ان اللى منزل الاغنية دى هو صاحب دموع الغرام

و كمان بيقول لازم نسامح اللى بنحبهم ياجماعة هو مش عايز يستقر

على راى لية و يجماعة ياريت تقولو رايكو بصراحة مش شكرا بس

و عموما سلام و ياريت محدش يزعل سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالال
الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالا
لالالالالالالالالالالالالالام

[/color]<div align=\'center\'>[/center]كتير خانوك ياقلبى وانت اللى سامحتهم كتير جارحوك ياقلبى ولا مرة جرحتهم لسة هاتصدق تانى لسة هاتدى الامان ماتتعلم ياقلبى من اللى حصلك زمان كفاية خوف عليهم لسة الغدر فى عنيهم والمستخبى اهو بان والنية هي هي غريبة الدنيا دى مابتجيش ع الى خان كتير خانوك ياقلبى وانت اللى سامحتهم

كل اة قولتها فى جرحك ياقلبى مانسهاش وان نسيت هافكرك دانت جرحك مادواش دة اللى داق النار وجرب من الرماد بيخاف يقرب حتى لو هاتعيش لوحدك عيش وماتعيش اللى كان كفاية خوف عليهم لسة الغدر فى عنيهم والمستخبى اهو بان والنية هى هى غريبة الدنيا دي مابتجيش ع اللى خان كتير خانوك يا قلبى وانت اللى سامحتهم[color="#FF0000"]
دمعة المجروحين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 23-07-2009, 02:25 PM   #15
mareim love4ever
الأعضاء

أنا بعششششششششششششششششششششق موووووووووووت الاغنية دى فعلآ

جميلة بجد وتستاهل أنا عندى عالموبيل من سنة تقريبآ وأول مرة سمعتها كان من برنامج عمرو أديب فى بورتو مارينـا

من حوالى سنة كان من شاب من الجمهور وكان يوميها مستضيف ميرهان حسين نجمة ستار أكاديمـى 5

وبجد صوت الولد ده كان رهيب كنت اول مرة اسمعها

وأما سمعتها من المطرب دهـ عشقتها اكتر

سامح وعيش مش كل يوم هتلاقى قلب ما يتنسيش سامح وعيش يمكن دى
غلطه غلطها لكن ما تسويش فكر يا قلبى فى ضحكة حلوة ضحكها ليك ما هو ياما ضحى عشان يشوف ضحكة عنيك متعذبهوش ومتجرحهوش دا كفاية حاسس أن غلطه ميتنسيش
يعنى عشان حبك وكان بيغير عليك ومهما تبعد عنه فاكرك مش ناسيك عايز تخلى حياته نار من حبه ليك

فعلآ روووووووووووووعة جدآآآآآآآآآآ تسلم أيدكـ بجد

mareim love4ever غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس