العودة   منتديات مزيكا تو داى > المنتديات العامة > المنتدى السياسي

المنتدى السياسي Politics Forum
إتكلم فـ كل حاجه ،، سياسيه ،، اقتصاد ،، بدون رقابه على الكلام بشرط عدم وجود كلام خارج

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-05-2007, 05:43 PM   #1
سندس
الأعضاء
 
الصورة الرمزية سندس
 
تاريخ التسجيل: Jul 2006
الدولة: إسكندرية
المشاركات: 2,525
افتراضي

 



<span style="font-family:Arial"><div align="center">حيدر بغدادى كان نائب مجلس الشعب عن الحزب العربى الناصرى
ثم خرج عن مبادئ الجزب الناصرى وعن الاجماعى الوطنى عندما وقف وحيدا ومن دون كل قوى المعارضة والقوى المستقلة ليوافق على تعديل المادة 76المتعلقة بأنتخابات الرئاسة والتى تجعل من الحزب الوطنى هو الحزب الوحيد القادر على دخول الانتخابات من دون باقى الاحزاب ومن دون المستقلين
وقتها كان قد عقد الصفقة مع النظام ووقتها جاء على تلفزيون الحكومة ليروج لافكار الحزب الوطنى
وقبل ان يخرج من البرلمان كان الحزب العربى الناصرى قد اتخذ قرار فصله من الحزب
ثم انضم بعدها للحزب الوطنى
وفى تصفية حسابات مع حيدر بغدادى من قبل زملائه فى الحزب الوطنى نتيجة مناغشاته فى فضيحة اكياس الدم ، قاموا بتصويره وهو فى ملهى ليلى وهو يقبل الراقصة ونشرت هذه الصور فى جريدة صوت الامة ، وبالامس الجمعة فى جريدة النبأ نشروh صور من cd إباحى له فى شفته ، أما الــcd القديم الذى كان يحتوى على صور وهو فى الكبارية قد تم توزيعه على اعضاء مجلس الشعب النائب جه في برنامج القاهره اليوم ودافع عن نفسه وقال انا بوستها عشان دي بنت المنطقه وبالتالى أبشر الشباب انه يقدر يبوس اي بنت بس بشرط انها تكون من المنطقه .[/center]</span>
للمزيد من مواضيعي

 

الموضوع الأصلي : فضيحة النائب حيدر بغدادى ..     -||-     المصدر : منتديات مزيكا توداي     -||-     الكاتب : سندس



hgkhzf fy]h]n d]dv tqdpm

 

سندس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

 

 

 

قديم 05-05-2007, 06:14 PM   #2
solyman
عضو مخالف
 
تاريخ التسجيل: May 2007
المشاركات: 9
افتراضي

 

هااااااااااااا جميل منك وخبر رائع

 

solyman غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

 

قديم 06-05-2007, 03:32 AM   #3
elbasha_99
الأعضاء
 
تاريخ التسجيل: Dec 2006
الدولة: بلاد العرب اوطانى
المشاركات: 186
إرسال رسالة عبر MSN إلى elbasha_99 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى elbasha_99
افتراضي

 

شكرا على الخبر ...بس اللى انا مستغربله ومش قادر افهمه الجمله ديه (النائب جه في برنامج القاهره اليوم ودافع عن نفسه وقال انا بوستها عشان دي بنت المنطقه وبالتالى أبشر الشباب انه يقدر يبوس اي بنت بس بشرط انها تكون من المنطقه ) مش فاهمها صراحه يعنى هو بيبرر الفضيحه على اساس انها بنت المنطقه وهل كل واحد من حقه انه يبوس بنت المنطقه بتاعته؟؟؟؟ صراحه غريب

 

__________________


شـــــــــرفاء الأمـــــــــــــــــــــــــــه ســـــــتــــبــقـوا فى قـلـــوبـــــــنا
elbasha_99 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

 

قديم 06-05-2007, 09:47 AM   #5
ahlyisthepest
عضو مزيكاوي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
العمر: 25
المشاركات: 6,238
افتراضي

 

هههههههههههههههههههههه

لا شوفتوا الحجج
لانوا عارف انه بيتكلم قدا م شعب
للاسف اهبل
قمه الاستخفاف بالمشاهد

 

__________________

[IMG]http://i44.*******.com/11inuj8.jpg[/IMG]
ahlyisthepest غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

 

قديم 06-05-2007, 06:38 PM   #7
ahlyisthepest
عضو مزيكاوي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
العمر: 25
المشاركات: 6,238
افتراضي

 

عندك حق يا سندس
بس والله العيب ما عليه
وهما مؤمنين بالمثل اللى بيقول
ان لقيت واحد
عبيط ومستعبطوش يبقى حرام عليك
العيب على الشعب ثم الشعب ثم الشعب ثم الشعب
قولى من هنا لحد ما نموت

 

__________________

[IMG]http://i44.*******.com/11inuj8.jpg[/IMG]
ahlyisthepest غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

 

قديم 06-05-2007, 06:38 PM   #8
ahlyisthepest
عضو مزيكاوي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
العمر: 25
المشاركات: 6,238
افتراضي

 

عندك حق يا سندس
بس والله العيب ما عليه
وهما مؤمنين بالمثل اللى بيقول
ان لقيت واحد
عبيط ومستعبطوش يبقى حرام عليك
العيب على الشعب ثم الشعب ثم الشعب ثم الشعب
قولى من هنا لحد ما نموت

 

__________________

[IMG]http://i44.*******.com/11inuj8.jpg[/IMG]
ahlyisthepest غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

 

إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
النائب, بغدادى, يدير, فضيحة

المنتدى السياسي


Ads


أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

Rss  Rss 2.0  Html  Xml  Sitemap 


الساعة الآن 09:22 PM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. , Designed & TranZ By Almuhajir

Security & upgrade & support by LameyHost

Security team



 
 
Bookmark and Share

افلام عربى | افلام اجنبى | اغانى | كليبات | لقاءات | عروض المصارعه | مسلسلات | مسرحيات | العاب | برامج | موبيل | رياضه 

العاب فلاش - العاب بنات - العاب سيارات - العاب اكشن

ألعاب المغامرات | أكشن وقتال | العاب عربيه | الذكاء والألغاز | العاب اطفال | العاب ورق | ألعاب الفتيات | ألعاب ثقافية | العاب رياضية | العاب سيارات

جميع المشاركات والمواضيع في منتدى لا تعبر عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها